Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

KIES EEN PLAN VOOR UW ABONNEMENTEN

Autodesk-plannen

Op zoek naar een Autodesk-licentie of -abonnement? Schaf ze aan met onze nieuwe plannen voor benoemde gebruikers en profiteer van een reeks beheer-, ondersteunings- en samenwerkingsmogelijkheden voor organisaties van alle formaten.

Functies voor:

Functies

  • Alles uitvouwen Alles samenvouwen
Standard
Premium
Enterprise
Education

Standard

Voor individuen en kleinere teams

  • Rapportage over het productgebruik
  • Tweestapsverificatie
  • 8x5-liveondersteuning

Voordelen inbegrepen bij alle productabonnementen

Premium

Voor (middel)grote teams van minstens 50 leden

  • Rapportage over het productgebruik met gebruikersgegevens
  • Eenmalige aanmelding (SSO)
  • 24x7-liveondersteuning

Voordelen verkrijgbaar tegen aanvullende kosten

Enterprise

Voor extra grote teams

  • API-toegang om gegevens aan externe tools te koppelen
  • Geautomatiseerde gebruikerstoewijzingen
  • Customer Success Manager

Voordelen verkrijgbaar tegen aanvullende kosten

Education

Voor in aanmerking komende studenten en docenten

  • Gratis toegang tot de desktop-, cloud-, web- en mobiele producten via de Autodesk Education Community
  • Eén jaarlijkse verlengdatum voor het Education-plan
  • Leerprogramma en -content in eigen tempo te volgen

Gratis voordelen als aan de vereisten wordt voldaan

Toegangsopties

  • Toegang voor één gebruiker

    Bied een individuele gebruiker tegen een vast tarief toegang gedurende een periode van een maand, een jaar of drie jaar.

    Als de student/docent aan de vereisten voldoet, ontvangt deze een gratis, verlengbaar* Education-plan voor één jaar en één gebruiker met toegang tot de producten en services via de Autodesk Education Community.
    *Verlengbaar als de student/docent nog steeds in aanmerking komt.

  • Flexibele toegang

    Geef een onbeperkt aantal gebruikers tegen een flexibel, dagelijks tarief toegang gedurende een periode van drie jaar.

Rapportage

  • Rapportage over het productgebruik

    Bekijk een overzicht van hoeveel mensen welk product en welke versie gebruiken en van de algehele gebruiksfrequentie.

  • Rapportage over het productgebruik met gebruikersgegevens

    Bekijk wie welk product en welke versie hoe vaak gebruikt.

  • Toevoeging van uw eigen metagegevens

    Verzend gegevens over uw gebruikers, zoals hun locatie of team, om rapporten aan te vullen.

  • API-toegang om gegevens aan externe tools te koppelen

    Gebruik API's om gebruiksgegevens met uw externe tools te integreren om analyseworkflows te automatiseren.

Beheer en beveiliging

  • Toevoeging en toewijzing van gebruikers in Autodesk-account

    Met alleen het e-mailadres van gebruikers kunt u hen uitnodigen en aan een product in uw lijst toevoegen.

  • Tweestapsverificatie

    Voeg een extra beveiligingslaag aan gebruikersaccounts toe.

  • Importeren en toewijzen in bulk

    Upload een .csv-bestand om in één keer een groot aantal gebruikers toe te voegen.

  • Automatisering van het toevoegen van gebruikers

    Zorg ervoor dat gebruikers na hun eerste aanmelding automatisch aan uw gebruikerslijst worden toegevoegd.

  • Eenmalige aanmelding (SSO)

    Gebruikers melden zich met de inloggegevens van hun bedrijfsnetwerk aan om toegang te krijgen tot producten.

  • Automatisering van gebruikerstoewijzingen

    Stel globale toegang in om te bepalen welke producten aan welke personen op uw lijst worden toegewezen.

  • Beheer van gebruikerstoegang tot downloads

    Geef alleen beheerders toestemming om producten te downloaden.

Ondersteuning en implementatieservices

  • Online zelfhulp

    Los op onze communityfora problemen op met hulp van vakgenoten en experts en krijg op het Autodesk Knowledge Network antwoorden op uw vragen.

  • Online training

    Begeleide leertrajecten helpen drukke professionals op de hoogte te blijven van de nieuwste workflows en best practices.

    Studenten en docenten hebben toegang tot de Autodesk Design Academy met hulpbronnen voor leren op afstand. Onze hoogwaardige online instructies sluiten naadloos aan op uw lesprogramma's. Of vul uw lessen aan met onze cursussen en projecten die studenten in hun eigen tempo kunnen volgen.

  • Ondersteuning van virtuele medewerkers

    Krijg te allen tijde antwoorden op uw vragen van de Autodesk Virtual Agent (AVA).

  • Online ondersteuning bij cases

    Dien een case in en krijg binnen één werkdag hulp van een Autodesk-specialist. Premium- en Enterprise-klanten krijgen snelle hulp.

    Studenten en docenten kunnen een case indienen en ontvangen binnen 48 uur hulp van een ondersteuningsspecialist voor onderwijs. Ondersteuning is alleen in het Engels beschikbaar.

  • 8x5-liveondersteuning

    Neem tijdens uw lokale kantooruren contact op met een Autodesk-specialist.

  • 24x7-liveondersteuning

    Neem te allen tijde, dus ook 's nachts en in het weekend, contact op met een Autodesk-specialist.

  • Implementatiebegeleiding

    Tijdens de eerste 90 dagen helpen Autodesk-experts beheerders bij het instellen van nieuwe functies, zoals eenmalige aanmelding.

  • Autodesk Accelerators

    Krijg deskundige hulp van Autodesk om nieuwe tools, functies en workflows te implementeren.

  • Sessies met experts

    Spreek een-op-een met een Autodesk-specialist om meer te weten te komen over productmogelijkheden, nieuwe functies, technische eisen en meer.

  • Hulp bij en planning van upgrades

    Krijg hulp van specialisten bij het plannen, verpakken en implementeren van upgrades voor Autodesk-desktopsoftware.

  • Cases beheren en hoofdoorzaken aanpakken

    Uw Designated Support Specialist komt snel met antwoorden en oplossingen en beheert uw cases.

  • Customer Success Manager

    Stel samen met uw Customer Success Manager een plan voor klantsucces op om uw zakelijke doelstellingen te behalen.

  • Autodesk Developer Network-lidmaatschap

    Geen lidmaatschapskosten voor ADN-professionals.

Samenwerking

  • Autodesk Drive

    Bewaar, bekijk en deel ontwerpgegevens op een veilige manier.

  • Gedeelde aanzichten

    Deel werk snel en veilig met belanghebbenden.

  • Gebruikersbeheer per team

    Scheid uw abonnementen en houd het gebruik per team bij.

  • Centrale aankopen

    Moederondernemingen kunnen abonnementen voor dochterondernemingen kopen, ongeacht de locatie van de dochterondernemingen.

Veelgestelde vragen

  • Hoeveel abonnementen zijn er minimaal vereist voor elk plan?

    Voor het Standard-plan geldt geen minimumeis: bij alle productabonnementen zijn automatisch Standard-functies en -services inbegrepen. Als hoofdbeheerder kunt u ervoor kiezen om naar het Premium-plan te upgraden als u minstens 50 abonnementen hebt op producten die in aanmerking komen voor Premium. Neem contact op met een Autodesk-vertegenwoordiger als u geïnteresseerd bent in een zakelijke overeenkomst.

  • Hoeveel kosten de plannen?

    Alle productabonnementen zijn inclusief het Standard-plan en worden tegen de lokale prijzen voor uw regio aangeboden.

    Voor een upgrade naar een jaarlijks Premium-plan betaalt u ongeveer USD 300 (adviesprijs) extra per in aanmerking komend productabonnement per jaar.

    We bieden ook 10% korting op een 3-jarig Standard- of Premium-plan.

    Neem rechtstreeks contact op met uw Autodesk-vertegenwoordiger voor de prijzen van Enterprise.

  • Hoe kan ik een plan kopen?

    Alle productabonnementen die u online, via uw reseller of bij een Autodesk-vertegenwoordiger koopt, zijn inclusief het Standard-plan.

    Werk rechtstreeks met uw Autodesk-reseller of -vertegenwoordiger samen om naar Premium te upgraden. Neem rechtstreeks contact op met uw vertegenwoordiger om naar Enterprise te upgraden.

  • Welke producten komen in aanmerking voor het Premium-plan?

    Bekijk hier de lijst met in aanmerking komende producten. We zijn ermee bezig meer Autodesk-producten aan het Premium-plan toe te voegen.

  • Wanneer kan ik mijn plan upgraden?

    Als u een Standard-plan hebt en naar Premium wilt upgraden, kunt u dit te allen tijde doen. U kunt echter ook wachten tot uw abonnementsverlenging. Neem contact op met uw Autodesk-vertegenwoordiger als u geïnteresseerd bent in een upgrade.

  • Kan ik mijn plan later downgraden?

    Het Premium-plan betaalt u vooruit voor 1 of 3 jaar. Aan het eind van uw jaarlijkse of 3-jaarlijkse termijn kunt u uw Premium-plan verlengen of downgraden naar Standard, waarbij u toegang verliest tot de Premium-voordelen.

  • Mogen verschillende plannen verschillende gebruikers hebben?

    Nee. Bij het upgraden van plannen moeten alle abonnementen die door een hoofdbeheerder worden beheerd, over Premium beschikken. Neem contact op met uw Autodesk-vertegenwoordiger om van Premium naar Enterprise te upgraden.

  • Wat als ik niet alle functies van een plan nodig heb? Kan ik sommige functies apart kopen?

    Planfuncties worden momenteel niet apart verkocht, dus kies het plan dat over de functies beschikt die u nodig hebt.

  • Zijn er plannen verkrijgbaar voor non-profitorganisaties of studenten?

    Bekijk de veelgestelde vragen over het Education-plan

    Non-profitorganisaties, start-ups en ondernemers die ontwerpen ten behoeve van het milieu of de maatschappij kunnen onze gratis software aanvragen via ons Technology Impact Program (Engelstalig).

  • Is ondersteuning voor deze plannen beschikbaar in mijn taal?

    Engelstalige ondersteuning wordt gegarandeerd. Andere talen zijn mogelijk beschikbaar wanneer u ondersteuning aanvraagt.

  • Hoe betaal ik voor mijn plan?

    Alle productabonnementen vallen automatisch binnen het Standard-plan en gaan niet gepaard met aanvullende kosten.

    Als u wilt upgraden naar een Premium-plan, moet u voor elk productabonnement een Premium-plan aanschaffen. We bekijken hoeveel in aanmerking komende productabonnementen u momenteel hebt en sturen dan een offerte.

    Alleen voor 3-jarige Premium-plannen: voor elk aanvullend productabonnement dat u in de termijn van 3 jaar aanschaft, moet u eveneens een Premium-plan aanschaffen om toegang te behouden tot de Premium-voordelen voor deze aanvullende productabonnementen. U kunt op elk moment extra productabonnementen aanschaffen. De extra Premium-plannen voegen we aan het einde van elk jaar toe. Dit noemen we de aansluiting bij de jaartermijn.  We voeren een aansluiting uit aan het einde van uw eerste en tweede jaar (de 1e en 2e jaartermijnen vanaf de begindatum van uw Premium-plan). U ontvangt dan een melding over het aantal Premium-plannen dat u moet toevoegen, zodat dit aantal overeenkomt met het aantal productabonnementen dat u eerder in het jaar hebt toegevoegd. We kunnen tijdens deze aansluitingsperiode alleen Premium-plannen toevoegen. Als u het aantal Premium-plannen wilt verlagen, moet u wachten tot de volgende verlenging. U kunt op dat moment het aantal Premium-plannen wijzigen door meer of minder plannen aan te schaffen, afhankelijk van uw behoeften. Ga voor meer informatie naar het Autodesk Knowledge Network.

    Neem contact op met uw Autodesk-vertegenwoordiger voor meer informatie over zakelijke overeenkomsten.

  • Hoe sluit ik een zakelijke overeenkomst af?

    Niet alle bedrijven mogen een zakelijke overeenkomst afsluiten. Neem contact op met een Autodesk-vertegenwoordiger als u geïnteresseerd bent in een dergelijke overeenkomst.

Veelgestelde vragen over het Education-plan

Wie komen er in aanmerking voor het Autodesk Education-plan?

Het Education-plan is beschikbaar voor alle in aanmerking komende studenten en docenten van over de hele wereld. In aanmerking komende studenten en docenten moeten zijn ingeschreven bij of werkzaam zijn bij een gekwalificeerde onderwijsinstelling. Ze mogen de software alleen gebruiken via de Education Community op een persoonlijk apparaat en voor doeleinden die rechtstreeks verband houden met leren, onderwijzen, trainen, onderzoeken of ontwikkelen.

Hoe krijg ik als student of docent toegang tot het Autodesk Education-plan?

Ga naar de Autodesk Education Community, kies de gewenste software en maak een Autodesk-account. Wanneer u het profiel invult, moet u als educatieve rol student of docent selecteren. Daarna kunt u controleren of u in aanmerking komt voor gratis toegang tot het Autodesk Education-plan.

Kan ik als student of docent nog steeds een onderwijslicentie voor één jaar en één gebruiker voor Autodesk-software krijgen?

Nee. Het Education-plan biedt één jaar toegang tot Autodesk-producten en -services via de Education Community en heeft één verlengdatum. Dit plan vervangt de eerdere onderwijslicenties voor één jaar en één gebruiker die individueel werden toegewezen aan een student of docent voor elke Autodesk-softwaretitel via de Education Community.

Bestaat er een Education-plan voor meerdere gebruikers voor onderwijsinstellingen?

Nee. Docenten en IT-/labbeheerders van gekwalificeerde onderwijsinstellingen die aan de vereisten voldoen, kunnen onderwijslicenties voor één jaar en meerdere gebruikers of netwerklicenties nog steeds aanvragen via de Autodesk Education Community, overeenkomstig de toepasselijke voorwaarden.

Hebt u nog vragen?

Hartelijk dank voor uw interesse. Een expert neemt binnenkort contact met u op.

Neem voor meer informatie contact op met uw reseller. Vul het formulier in als u niet weet wie uw reseller is. Autodesk neemt dan contact met u op.

*Alle plannen zijn onderhevig aan de algemene voorwaarden. Zie de Gebruiksvoorwaarden voor Standard en Premium.

**De adviesprijs is de door Autodesk voorgestelde prijs (inclusief vrachtkosten, verwerkingskosten en belastingen) voor het product in uw regio ten tijde van deze communicatie. De adviesprijs dient slechts ter referentie. De daadwerkelijke verkoopprijs wordt bepaald door uw reseller en is onderhevig aan wisselkoersschommelingen. Neem voor meer informatie contact op met uw reseller. Alle Autodesk-prijzen zijn onderhevig aan onaangekondigde wijzigingen.